Za koga velja
Velja za poslovne kupce (pravne osebe). Če prodajate tudi potrošnikom, objavite ločena B2C pravila.
Prostovoljno vračilo (15 dni)
- Vračilo v 15 dneh, ob predhodnem soglasju in dodeljeni RMA številki.
- Stroške vračila krije kupec.
- Izdelek mora biti neuporabljen, nepoškodovan, v originalni embalaži z dokumentacijo.
- Možen restocking fee do [20]%.
Postopek
- Zahtevajte RMA na info@piljek.hr (račun/odpremo, šifra, količina, razlog, fotografije po potrebi).
- Prejmete navodila in naslov.
- Pošljete na: BRAVARIJA PILJEK, Mirkovec 75, 49223 Sv. Križ Začretje, Hrvaška (priporočeno: zavarovana in sledljiva pošiljka).
- Pregled po prejemu (do [15] delovnih dni).
- Vračilo sredstev / dobropis / zamenjava – po dogovoru.
Reklamacije (poškodbe, napake, napačna dobava)
- Vidne poškodbe: zabeležite v dostavnici, fotografirajte takoj; po možnosti zavrnite prevzem. Prijavite isti dan na info@piljek.hr.
- Skrite poškodbe: prijavite v [1] urah/dneh od prevzema (fotografije embalaže in izdelka).
- Napačno dobavljeno: prijavite v [1] dneh.
V teh primerih stroške vračila krije prodajalec; prevzem organiziramo z vami.
Brez pravice do vračila
Izdelki po naročilu, uporabljeni/montirani izdelki, brez originalne embalaže ali z manjkajočimi deli, odprti potrošni materiali, druge izjeme po ponudbi/ugovoru.
Roki obdelave
- Obdelava po prejemu: do [15] delovnih dni.
- Vračilo sredstev/dobropis: v [15] delovnih dneh po odobritvi.